Rabu, 29 Oktober 2014

KERAJAAN MALAYSIA PERLU DI BERI LESEN MEMANDU SEUMUR HIDUP SEPERTIMANA RAKYAT THAILAND.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia agar menerima cadangan daripada suara rakyat satu malaysia dengan memberi lesen memandu seumur hidup sepertimana negara jiran iaitu thailand.Apa yang saya lihat lesen memandu negara thailand di beri seumur hidup kepada semua warganegara thailand,Sepatutnya negara kita perlu mengikuti cara salah satu contoh tauladan negara jiran bagaimana cara sistem pemerintahan negara gajah putih memberi lesen memandu seumur hidup kepada semua rakyat thailand.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya lesen memandu di beri seumur hidup kepada semua rakyat satu malaysia,Bagi saya roadtax motor,kereta dan lori di bayar seperti biasa kecuali lesen sahaja di beri seumur hidup kepada semua rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin