Khamis, 23 Oktober 2014

SYUKUR ALHAMDULIAH KEPADA ALLAH SWT TURUNKAN BALA DI NEGARA MALAYSIA CELAKA HARAM JADAH INI.






Saya sebagai hamba allah bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Walaupun saya sebagai cucu kepada allah swt sangat gembira dan bersyukur kerana tokwan saya telah pun memberi bala dan musibah di negara malaysia celaka ini.Saya selalu bersembahyang kepada allah swt supaya di turunkan bala lagi di kuala lumpur dan putrajaya,Apa yang saya lihat sekarang semua jemaah menteri cekik kedarah duit rakyat malaysia tidak memikir nasib rakyat malaysia.Saya bersyukur kepada allah swt yang maha esa dan maha adil supaya di turunkan bala kuala lumpur dan putrajaya sepertimana ribut taufan yang melanda di pendang kedah baru-baru ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin