Jumaat, 13 Februari 2015

ADAKAN SATU RANG UNDANG-UNDANG YANG BARU SETIAP MAJIKAN PATUT DI BERI PEMANDU LORI DUA ORANG.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya pemandu lori patut setiap majikan perlu memberi pemandu lori mesti ada dua orang memandu lori,Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan berlaku kerap kemalangan jalan raya antara kereta dengan lori dan sebagainya.Sepatutnya kerajaan malaysia membuat undang-undang yang baru setiap majikan wajib ada dua orang pemandu lori.Bagi pandangan saya sepatutnya kerajaan malaysia telahpun wujud undang-undang kepada semua majikan di seluruh malaysia dengan adanya undang-undang setiap memandu wajib ada dua orang memandu lori.Apa yang saya cadangkan kepada kerajaan malaysia adalah untuk kebaikan bersama demi keselamatan pemandu dan pengguna lebuhraya.Kerajaan malaysia perlu menegaskan kepada majikan supaya setiap memandu wajib ada dua pemandu lori.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan suara rakyat satu malaysia ini.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin