Isnin, 9 Februari 2015

PASPORT MALAYSIA ANTARABANGSA SEPATUTNYA KERAJAAN DI BERI TEMPOH SELAMA 10 TAHUN KEPADA SEMUA RAKYAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya pasport antarabangsa di beri tempoh selama 10 tahun kepada semua rakyat satu malaysia.Apa yang saya cadangkan kepada kerajaan malaysia adalah kebaikan kepada semua rakyat satu malaysia.Saya berharap agar pihak kerajaan malaysia dapat menerima cadangan suara rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin