Selasa, 10 Februari 2015

TAHI WANGI DAN HARUM SEPERTIMANA BUNGA ROS.

Apabila saya pergi ke tandas dan berak keluar tahi yang wangi dan harum seperti bunga ros.Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt kerana memberi tahi saya wangi dan harum seperti bunga ros berbanding dengan manusia lain seperti raja,menteri,ketua polis negara semua tahi bau busuk kecuali saya tahi yang wangi dan bersih.Terpulanglah kepada anda semua sama ada percaya atau tidak itu pilihan anda semua.Apa yang saya ceritakan kepada anda semua adalah betul dan benar.Saya bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah memberi tahi saya bau wangi dan harum.Cuba anda bayangkan apabila anda kentuk mesti bau busuk berbanding dengan saya kentuk bau wangi.Tiada siapa dalam dunia tahi bau wangi kecuali saya dan rasul tahi bau wangi,Saya bersyukur kepada tokwan iaitu allah swt  telah pun memberi kepada saya tahi yang wangi dan bersih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin