Rabu, 11 Februari 2015

JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT MALAYSIA SEPATUTNYA DI LATIH DAN DI BERI KURSUS SEPERTIMANA POLIS DI RAJA MALAYSIA DALAM ANGKATAN TENTERA MALAYSIA DI PORT DICKSON.

Saya sebagai seorang cucu kepada penguasa bomba kedah/perlis memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya jabatan bomba dan penyelamat malaysia di latih sepertimana polis masuk latihan tentera di port dickson samalah dengan anggota bomba supaya di latih sama dengan angkatan tentera malaysia dan mencapai tahap dispilin yang baik dalam latihan kenteraan sepertimana polis dan bomba untuk menaikan nama baik nama jabatan bomba dan penyelamat malaysia sepertimana angkatan tentera malaysia di pandang oleh masyarakat dan sanjung tinggi oleh semua masyarakat samalah dengan jabatan bomba dan penyelamat malaysia sekiranya kerajaan malaysia di beri latih sama dengan tentera sekurang-kurangnya nama jabatan bomba di pandang mulia oleh semua masyarakat dari segi penekanan dispilin dan latihan.Apa yang saya berikan cadangan kepada kerajaan malaysia adalah untuk kebaikan bersama demi masa depan jabatan bomba dan penyelamat malaysia dan nama baik jabatan bomba dan penyelamat malaysia.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan saya ini untuk kebaikan bersama kepada anggota bomba semua di seluruh malaysia.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan semua anggota bomba tidak mempunyai dispilin dan didikan daripada pihak berkenaan sepatutnya kerajaan malaysia memberi penekanan dispilin kepada semua anggota bomba di seluruh malaysia untuk menaikan nama baik seperti angkatan tentera malaysia pada masa yang akan datang.Di samping itu saya sebagai seorang cucu kepada penguasa bomba kedah/perlis berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan saya ini untuk kebaikan bersama demi masa depan negara dan anggota bomba meningkatkan lagi tahap dispilin yang lebih baik sepertimana angkatan tentera malaysia.Apa yang saya berikan cadangan kepada kerajaan malaysia adalah untuk kebaikan bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin