Selasa, 10 Februari 2015

BOIKOT ASTRO DAN JANGAN MASUK ASTRO BANGSA PARIA.

Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan kerajaan malaysia menyekat kehendak suara rakyat satu malaysia untuk bersuara adakah negara malaysia celaka adalah sebuah negara kuku besi.Pada pendapat saya kerajaan malaysia tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia untuk bersuara,lihatlah sebagai contoh parabola tvro sekiranya raja,menteri dan hotel boleh di beri lesen dengan secara yang sah malah rakyat malaysia tidak boleh menggunakan parabola tvro.Pada pendapat saya kerajaan malaysia memang adalah zalim celaka dan haram jadah cekik kedarah duit rakyat malaysia sebagai contoh astro bangsa paria anan krishnan yang kenyang dan buncit perut pelanggan hidup merana gambar dan tayangan di ulang setiap hari dan setiap bulan di kenakan caj bayaran ikut sesuka hati sahaja tapi duit kena bayar kepada astro hindu paria,Kita sebagai rakyat malaysia patut jangan beli astro dan boikot astro paria punya.Lihatlah apa sudah jadi sekarang gambar di ulang tayangan pun tidak bagus anda lihatlah sendiri bagaimana cara astro buat kepada semua pelanggan astro di malaysia,samalah dengan kerajaan malaysia celaka dan haram jadah bela astro paria punya tidak boleh memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola tvro di negara malaysia celaka dan haram jadah ini,sekiranya rakyat malaysia memasang parabola di tangkap dan di denda tidak sepatutnya kerajaan malaysia memaksa rakyat satu malaysia kerana astro sahaja.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia memberi peluang kepada rakyat satu malaysia untuk melihat siaran tv dari luar negara malah rakyat juga membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia celaka dan haram jadah ini.Terpulanglah kepada anda semua sama ada sokong saya atau sebaliknya saya tidak memaksa anda semua jadi saya seru kepada anda semua jangan masuk astro dan boikot astro jadi pihak astro tidak boleh menaikan caj ikut sesuka hati,sekiranya anda semua tidak membeli dan masuk astro jadi astro kurang pelanggan untuk menaikan caj bayaran ikut sesuka hati.Saya menyeru kepada anda semua rakyat satu malaysia marilah kita bersuara kepada kerajaan malaysia celaka supaya di beri lesen dengan secara yang sah kepada semua rakyat satu malaysia ini dengan sokongan anda semua.Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua rakyat satu malaysia kerana memberi sokongan anda kepada saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin