Selasa, 10 Februari 2015

PADAN MUKA EKONOMI NEGARA MALAYSIA CELAKA JATUH DENGAN MEROSOT.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt  berdoa semoga negara malaysia celaka di turunkan bala oleh tok wan saya iaitu allah swt dan padan muka ekonomi negara malaysia pun sudah jatuh biarlah rasa sepertimana negara-negara lain yang sudah jatuh nilai mata wang ringgit malaysia,apa yang saya lihat rakyat malaysia celaka tidak sedarkan diri berlagak,ego,riak dan sombong apabila nilai mata wang jatuh barulah tahu dan rasa.Saya sokong ekonomi negara malaysia celaka dan haram jadah jatuh sepertimana negara-negara lain.Saya juga bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun menurunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin