Ahad, 15 Februari 2015

MALAYSIA PATUT DI SERANG OLEH PIHAK AMERIKA SYARIKAT.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah pun menurunkan bala musibah di kulim,kedah iaitu taman selasih.Di samping itu barulah kita semua dapat merasai kenikmatan bala musibah yang telah diberikan oleh tokwan saya iaitu allah swt.Padan muka kepada semua penduduk taman selasih yang di terima musibah sekurang-kurangnya kita dapat merasai daripada allah swt.Saya juga selalu berdoa kepada tok wan saya semoga negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala oleh allah swt di putrajaya tempat dajal,syaitan,iblis dan jemalang cekik kedarah duit rakyat malaysia.Apa yang saya lihat kerajaan malaysia sekarang memang tidak berhati perut kepada sesama rakyat malaysia paksa rakyat dengan memaksa rakyat membayar GST,lampu motor sentiasa di buka,tidak boleh menggunakan parabola tvro hanya astro sahaja gambar di ulang caj terlalu mahal setiap bulan kena bayar.Bagi seorang cucu kepada allah swt apa yang saya lihat sekarang kebanyakan kerajaan malaysia celaka cekik kedarah duit rakyat malaysia dengan adanya cukai yang tinggi,insuran mahal dan lain-lain lagi.Kita lihatlah pihak berkuasa sekarang semakin berani menyalahgunakan kuasa kepada rakyat malaysia dengan tidak boleh memberi kebebasan kepada rakyat malaysia bersuara,Saya sokong sekiranya negara malaysia di serang oleh pihak kuasa asing barulah senang dan padan muka kepada kerajaan malaysia celaka dan haram jadah ini memerintah negara malaysia selama ini,biarlah rasa sepertimana negara-negara arab perang daripada negara asing iaitu amerika syarikat.Bagi pandangan seorang cucu kepada allah swt sangat suka sekiranya malaysia di serang oleh kuasa besar iaitu amerika syarikat sepertimana negara-negara lain yang di serang oleh kerajaan amerika.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin