Sabtu, 21 Februari 2015

KERAJAAN MALAYSIA CELAKA TIDAK MENGAMBIL BERAT TENTANG JALAN RAYA ROSAK.

Apa yang saya lihat sekarang kerajaan malaysia celaka dan haram jadah tidak mengambil berat nasib rakyat malaysia dari segi faktor-faktor kesihatan,keselamatan penduduk samalah dengan jalanraya sekiranya raja,menteri semuanya jalan elok dan bertar sekiranya rakyat biasa jalan pun tidak elok dan bertar.Apa yang saya lihat kebanyakan jalanraya di negeri kedah semua jalan tidak berelok,berlubang dan berlompak,Sepatutnya pihak yang berwajib bertanggungjawab terhadap keselamatan pengguna jalan raya terutamanya kepada penunggang motorsikal ini tidak jalan berlompak dan berlubang tidak memperbaiki jalanraya hanya biar begitu sahaja.Saya sokong sekiranya pihak pembangkang memansuhkan sistem beraja,menteri dan menggunakan sistem presiden sepertimana di negara jiran indonesia menggunakan presiden,Bagi saya sekiranya di negara malaysia celaka dan haram jadah semua di beri keutamaan kepada maha raja firaun iaitu yang di pertuan agong malaysia dan perdana menteri malaysia sekiranya rakyat di abaikan dan tidak bertanggung jawab kepada pengguna jalanraya.Saya memang sokong pihak pembangkang memansuhkan sistem beraja dan menteri di negara malaysia celaka ini.Kita sebagai manusia lihatlah sendiri dengan menggunakan mata yang allah swt ciptakan kepada manusia.Apa yang saya lihat kebanyakan semua jalan berlompak dan membahayakan kepada pengguna jalanraya yang menggunakan laluan ini,sekiranya pembesar negara seperti raja firaun,perdana menteri semua jalan elok dan cantik manakala rakyat biasa jalan pun tidak begitu elok dan baik.Apa yang saya lihat kebanyakan semua jalanraya di negeri kedah semua jalan tidak elok dan begitu membahayakan kepada semua pengguna jalanraya.Kerajaan malaysia adalah celaka dan haram jadah penipu rakyat malaysia sekiranya pilihanraya 5 tahun yang akan datang menipu kepada semua rakyat kerajaan malaysia akan bantu rakyat malaysia konon pada hal tolong pun tidak lihatlah seperti contoh jalanraya tidak di perbaiki samalah dengan kebebasan bersuara rakyat tidak boleh di beri kebebasan bersuara untuk rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin