Selasa, 15 Mac 2011

BENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN SENJATA API DAN DI BERI LESEN SECARA SAH.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi cadangan kepada pihak berkuasa supaya membenarkan rakyat malaysia menggunakan senjata api di malaysia.Di sebabkan saya ingin membeli senjata api untuk diri dan keselamatan saya.Sekarang kebanyakkan jenayah semakin berleluasa di negara malaysia seperti meragut beg,membunuh,mencuri dan sebagainya.Jadi saya sebagai rakyat memberi cadangan saya kepada pihak berkuasa terutamanya polis serta menteri memberi kelulusan untuk menggunakan sejata api di malaysia dan di beri lesen secara yang sah seperti negara-negara lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin