Khamis, 17 Mac 2011

DUNIA KIAMAT BARULAH TAHU DAN PADAM MUKA KEPADA MANUSIA YANG TIDAK SEDARKAN DIRI.

Saya sebagai rakyat malaysia ingin memberi satu nasihat kepada anda semua bertaubatlah kepada Allah bagi agama islam yang bukan beragama islam bertaubat kepada Tuhan.Dunia kita tidak menentu sebelum pada itu kita harus bertaubat kepada Allah Yang Maha Esa Dan Maha Adil.Bagi saya sekiranya dunia kiamat barulah tahu dan insaf,duniapun akan hancur lebur,bintang-bintang turun ke bumi air laut lebih tinggi akan menghentam bangunan dan sebagainya.Bagi pandangan saya,saya lebih suka kiamat biarlah rasa bagaimana azab allah berikan kepada hambanya.terutamanya kepada orang yang gila kuasa termasuklah kepada pemimpin yang memakan harta rakyat,mengata dan mengumpat dan lain-lain.Saya lebih suka sekiranya bumi ini hancur lebur padam muka kepada orang-orang yang mengatakan mengumpat,membuang bayi dan sebagainya barulah rasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin