Isnin, 14 Mac 2011

MANSUHKAN SAMAN DI MALAYSIA DAN TIDAK PERLU DI GUNAKAN LAGI

Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai malaysia ingin memberi cadangan saya kepada pihak berkuasa terutamanya polis.Saya juga berharap agar kerajaan malaysia dapat memansuhkan saman di malaysia.Saya berharap agar menteri-menteri dapat memberi sokongan kepada rakyat tidak memerlukan saman di malaysia.Bagi pandangan saya kebanyakkan rakyat yang tidak mampu membayar saman kerana saman terlalu tinggi.Bagi saya kebanyakkan rakyat bukan yang majoriti yang kaya ada yang miskin.Sepatutnya kerajaan malaysia boleh berfikir dengan waras.Sebagai kerajaan harus menolong rakyat bukan menseksa rakyat ini tidak saman,lampu motor perlu di buka sentiasa.Bagi saya saman tidak perlu ada di malaysia.Justeru itu saya minta kepada semua pembaca blog saya dapat memberi sokongan.Saya berharap kepada semua peminat setia blog saya dapat menerima sokongan saya serta cadangan saya kepada anda satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin