Jumaat, 25 Mac 2011

SIKAP KERAJAAN MALAYSIA HARUS MEMBERI KEBAIKAN KEPADA RAKYAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai malaysia berharap kepada kerajaan malaysia supaya kerajaan malaysia dapat memahami situasi keadaan rakyat malaysia seperti contoh lampu motor wajib di buka pada waktu siang,Bagi pandangan saya lampu motor hanya perlu di buka pada waktu malam,subuh dan keadaan cuaca patut di buka,ini tidak waktu siang kena buka walaupun saya sebagai rakyat malaysia tidak setuju kerana di sebabkan satu pembaziran dan membebankan rakyat.Bagi pandangan saya sepatutnya lampu motor perlu di mansuhkan tidak perlu di gunakan di malaysia.Bagi saya cina yang kaya siam jadi miskin.Bagi pandangan saya kerajaan boleh berfikir dengan sebaik-baiknya,kerajaan harus memberi kerjasama kepada rakyat satu malaysia tidak menggunakan lampu hadapan di malaysia.Saya sebagai ahli persatuan siam malaysia ingin memberi cadangan kepada kerajaan malaysia supaya dapat berkongsi bersama dengan rakyat malaysia.Saya berharap kepada kerajaan malaysia dapat memberi satu bermanfaat bersama kepada rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin