Rabu, 16 Mac 2011

DUNIA KIAMAT.

Firman Allah yang bermaksud: "Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan buruk yang mereka lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat).." (Surah ar-Ruum, ayat 41).Allah s.w.t amat membenci golongan yang melakukan kerosakan di muka bumi. Firman-Nya yang bermaksud: "Kemudian apabila ia pergi (dengan mendapat hajatnya), berusahalah ia di bumi, untuk melakukan bencana padanya, dan membinasakan tanaman dan keturunan (binatang ternak dan manusia); sedangkan Allah tidak suka kepada bencana kerosakan." (Surah al-Baqarah, ayat 205).Telah diberitakan kepada semua manusia bawa perlakuan kerosakan yang berlaku di zaman ini adalah tindakan orang yang tamak dan rakus untuk kepentingan diri.Sejenis teknologi baru telah berjaya dicipta oleh pihak Amerika dan juga pihak Rusia iaitu di namakan HAARP. High-Frequency Active Auroral Research Project, HAARP ini telah menjadi senjata yang sangat berbahaya dan menakutkan. Teknologi ini mampu memanipulasikan cuaca mengikut gelombang magnet yang kita pancarkan.Teknologi baru ini dengan cara melepaskan gelombang elektromagnet ke langit ionosfera sebelum ia melantun ke bumi berdasarkan unjuran koordinat pilihan.
HAARP sangatlah hebat iaitu pemilihan gelombang melemahkan kesihatan hinggalah menggalakkan pergerakan kerak bumi.Suatu contoh yang pernah berlaku adalah gempa bumi di Haiti yang berukuran 7.6 skala richer pada 12 Jan, 2010. Ia bagaikan suatu percubaan yang sangat kejam sehingga membunuh ribuan orang.Dengan adanya teknologi seperti ini, mungkin peperangan lebih mudah dicapai tanpa perlu menjatuhkan bom.
Posted by cipin at 10:38 PM 0 comments
Labels: , , , , ,
google_protectAndRun("render_ads.js::google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);
if (window['tickAboveFold']) {window['tickAboveFold'](document.getElementById("latency-7908128191923280483")); }
Sunday, June 1, 2008

Bumi akan berputar secara barat ke timur sepertimana marikh?
Ilmu astronomi menyatakan bahawa kelajuan Marikh dalam lintasan orbitnya telah berkurangan terhadap orbit Timur dalam beberapa minggu terakhir ini hingga ke peringkat yang meragukan gerakannya antara timur dan barat. Pada hari Rabu (30 Julai 2004), dihitungkan bahwa pergerakan planet akan berhenti bergerak dari arah timur. Kemudian, pada bulan Ogoss dan September 2004, planet Mars telah berubah putaran orbitnya ke arah yang berlawanan (iaitu semula dari timur ke barat, menjadi dari barat ke timur) dimana hal ini membuktikan bahawa matahari telah terbit dari bahagian barat Marikh pada ketika itu.
Fenomena yang aneh ini (pergerakan ke arah yang berlawanan) disebut “Retrogade Motion”. Para pakar astronomi menyatakan bahawa semua planet di alam semesta ini akan mengalami hal yang sama, setidaknya sebanyak satu kali, dan Bumi kita pun termasuk didalamnya. Planet Bumi akan bergerak ke arah yang berlawanan dan matahari pun akan terbit dari barat satu hari nanti.
Posted

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin