Isnin, 17 Disember 2012

KIAMAT DAN MUSIBAH DI BUMI INI.

Saya selalu sembahyang kepada tuhan supaya bumi di kiamatkan oleh Allah swt.Saya minta kepada tuhan supaya tuhan turunkan bala atau musibah di negara ini.Ya Allah Tuhan Ku Engkau sebagai Maha Adil dan maha Pemurah kau tunjukkanlah kekuasaanmu Ya Allah.Hambamu minta kepada tuhan supaya bumi cepat di kiamatkan.Amin.Bagi saya syukur Alhamduliah kepada tuhan banyak-banyak sekiranya bumi ini kiamat.Di samping itu saya berdoa kepada Allah swt supaya Kuala Lumpur,Putrajaya dan Bangunan Parlimen hancur apabila kekuasaan allah di berikan kepada hamba-hambanya.Saya selalu berdoa kepada allah swt supaya malaysia di terima musibah.Pada pendapat saya padan muka ketiga-tiga negeri di landa banjir saya bersyukur kepada Allah swt supaya bumi malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Alhamduliah Pujian segala-segalanya rahmat allah kepada hambanya sekalian.Padan muka baru-baru ini sebuah banglo yang runtuh akibat hakisan tanah semakin bahaya.Bagi saya orang kaya barulah sedar dan insaf apa yang di beri oleh Allah swt kepada hamba-hambanya.Barulah tahu dan padan muka orang kaya tidak campur dengan orang biasa tak sedar diri rezeki pangkat semua tuhan beri kepada hamba-hambanya sekarang barulah rasa dan padan muka.Saya reda sekiranya allah swt turunkan bala dan musibah ke atas orang-orang kaya seperti menteri yang cekik kedarah duit rakyat.Saya sebagai hamba allah minta doa kepada Allah swt turunkan bala dan musibah di negara malaysia ini.Barulah sedar dan insaf perbuatan hamba-hambanya semasa menjadi orang kaya dan tidak campur dengan masyarakat berlagak dan sombong makan harta rakyat sekarang baru rasa dan padan muka.Hambamu berdoa kepada mu Ya Allah supaya Kau tunjukkan kekuasaan mu Ya Allah kepada Hamba-Hambanya yang tidak sedarkan dirinya.Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin