Jumaat, 7 Disember 2012

PIALA ASIAN SUZUKI ANTARA THAILAND DENGAN MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa semoga Thailand menang dalam pertandingan bola sepak asian Piala Suzuki di bangkok,Thailand.Saya suka Malaysia kalah dengan Thailand iaitu Harimau Malaya dengan Gajah Putih.Saya amat bangga walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai saya tetap bangga negara gajah putih saya.Thailand mesti menang tewaskan malaysia dengan jaringan 2-0 Harimau Malaya dengan Gajah Putih.Bagi saya Thailand adalah pasukan yang terkuat di samping itu kepada semua rakyat thai sokonglah negara gajah putih.Chaiyo Pratet Thai.Biarlah malaysia Harimau Malaya kepulangan tin kosong sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin