Sabtu, 8 November 2014

ANAK DAJAL BERKEPIT DENGAN BETINA BUKAN MUHRIM.







Inilah adalah anak dajal yang di pimpin oleh kepimpinan kerajaan bn iaitu perdana menteri malaysia.Sepatutnya seorang islam tidak boleh memeluk kerana ia bukan muhrim ini tidak boleh bersedudukan sesama.Bagi seorang cucu kepada allah swt tidak sepatutnya memeluk perempuan yang bukan muhrim.Kita sebagai umat islam perlu adanya akidah dan akhlak bukan negara barat.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt sangat kutuk perbuatan anak najib bergambar bersama dengan perempuan bukan muhrim.Ini adalah amalan barat bukan budaya negara islam.Ingatlah kita sebagai umat islam berpegang kepada prinsip-prinsip agama islam.Kita sebagai umat islam perlu sedar dan bertaubat kepada allah swt kerana kita banyak berdosa kepada allah swt.Kita jangan ingat seronok dan perlu bertaubat kepada allah swt supaya kita di jauhkan segala azab api neraka allah swt.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil saya memberi nasihat kepada seluruh umat islam di jauhkan segala maksiat daripada syaitan dan iblis terutamanya kepada bangsa kapiaq laknattullah yang suka merasuk umat islam serata dunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin