Ahad, 2 November 2014

PADAN MUKA MH 17 DI TEMBAK JATUH DI UKRAINE.


Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt syukur alhamduliah kepada allah swt kerana memberi bencana dan malapetaka di negara malaysia celaka ini.Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt bersyukur kepada allah kerana memberi bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini dan padan muka kepada semua kru pesawat mh 17 yang di tembak jatuh oleh pihak pemberontak di ukraine.Kita sebagai umat islam perlu sedar dan taubat apa yang di sebalik berlaku di negara malaysia celaka ini.Saya juga berdoa kepada allah swt supaya negara malaysia celaka dan haram jadah di turunkan bala oleh allah swt di kuala lumpur dan putrajaya.Baru-baru ini cucu kepada allah swt telah baca dan melihat siaran tv mengenai puting beliung di pendang dan klang selangor saya bersyukur kepada allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin