Selasa, 25 November 2014

GUNUNG JERAI ADALAH ASAL GUNUNG BERAPI.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt telah pun membuat satu kajian gunung jerai adalah asal gunug berapi tapi belum dapat kepastian sama ada betul atau tidak,Apa yang saya lihat kebanyakan semua gunung akan keluar bara api sepertimana di negara indonesia,apa yang saya membuat satu kajian gunug jerai akan keluar dan muntah di luar gunung jadi saya sebagai seorang cucu kepada allah swt memberi peringatan dan membuat persiapan kepada semua penduduk kampung yang berhampiran dengan gunung jerai supaya berjaga-jaga.Pada pendapat seorang cucu kepada allah swt apa yang saya kaji mengenai alam persekitaran di muka bumi ini gunung jerai ini adalah laluan gunung berapi sejak zaman dinasour lagi.Jika hendak ikutkan sejarah zaman dulu sebelum padi belum adanya lagi sekitaran gunung jerai adalah lautan yang begitu luas permukaan bumi sebelum nabi adam belum turun ke bumi ini,Gunung jerai di negeri kedah akan megalami sepertimana negara-negara lain yang menerima padah gunung berapi.Kita sebagai umat islam perlu percaya dengan kekuasaan allah swt samalah dengan gunung kinabalu di sabah,Terpulanglah kepada semua umat-umat islam dan bukan islam sama ada hendak percaya atau sebaliknya saya bercakap ini adalah benar untuk kebaikan kepada semua penduduk negeri kedah terutamanya kawasan yang berhampiran dengan gunung jerai demi keselamatan anda semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin