Jumaat, 28 November 2014

ANWAR IBRAHIM SEMAKIN BERANI MINTA BANTUAN AMERIKA SYARIKAT MENYERANG NEGARA MALAYSIA.

HOT ! ANWAR SEMAKIN GILA , NAK MINTA BANTUAN AMERIKA GULING KERAJAAN MALAYSIA !! !!!


"  Selagi aku tak jadi PM ..negara ini tak akan aman & tenteram "


Penyakit gila nak jadi Perdana Menteri terus  menjadi-jadi kepada Anwar .. yang haramjadahnya dia nak heret sama rakyat terbabit dalam kerja GILA ini dan boleh memudaratkan keselamatan awam & negara.

Terbaru dia meroyan lagi dan seolah-olah mahu Amerika melancarkan perang ke atas Malaysia seperti mana di Iraq atas alasan demokrasi .

Bagi GPB , selagi  KDN & Polis membiarkan manusia gila terus menghasut rakyat untuk mengguling kerajaan yang sah dipilih rakyat , selagi itu lah negara ini tidak akan aman & tenteram .

Harap Datuk Seri Zahid Hamidi bertindak tegas menangani ancaman ini sebelum ia menjadi lebih parah !!


ANWAR   PENGKHIANAT NEGARA !!

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Pakatan Rakyat akan menyerahkan bukti mengenai penipuan yang berlaku dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu kepada Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama. Berucap dalam Himpunan ‘Black 505′ di Kuantan malam tadi, Anwar berkata, Pakatan mahu kuasa besar itu menjawab mengenai kemenangan BN yang didakwanya turut disumbangkan oleh pengundi bukan warganegara Malaysia.

 “Oh, katanya tadi Obama telefon kepada Datuk Seri Najib. Tak apa, tak ada masalah. Tapi saya nak beritahu kepada Presiden Obama… Amerika pun lancar perang di Iraq, untuk apa? Untuk demokrasi di Iraq

. “Saya nak beritahu kepada Amerika, kita akan beri bukti penipuan dan (kita) nak tengok kamu akan kata apa. Malaysia ini dimenangi oleh Umno pada pilihan raya baru-baru ini, bukan sahaja dengan undi rakyat Malaysia, tapi undi Banglasia,” kata Anwar dipetik Malaysiakini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin