Jumaat, 7 November 2014

MALAYSIA CELAKA DI TURUNKAN BALA OLEH ALLAH SWT.



Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt turunkan bala di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Saya selalu berdoa kepada allah swt supaya tokwan menurunkan bala di malaysia celaka dan haram jadah ini.Apa yang seorang cucu lihat di negara malaysia celaka ini adalah sebuah negara syaitan dan iblis di sebabkan umat islam minum arak,judi,maksiat,rasuah dan lain-lain lagi.Saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi musibah dan bala keatas negara malaysia celaka ini serta kerajaan malaysia zalim kepada rakyat malaysia tidak boleh memberi peluang kepada semua rakyat malaysia menggunakan parabola tvro,samalah juga kerajaan malaysia celaka ini dengan adanya cukai gst kepada semua rakyat malaysia minyak dan barang mahal.Apa yang seorang cucu lihat negara malaysia ini adalah sebuah negara celaka,haram jadah dan musibat cekik kedarah duit rakyat malaysia,jika orang kaya dan pemimpin semua senang lenang kalau rakyat biasa menerima azab di dunia dengan barang mahal,minyak dan lain-lain lagi,Berbanding dengan syaitan iaitu raja dan menteri semua kaya raya dan senang lenang jikalau rakyat biasa di terima azab dan menangung segala-galanya.Jangan ingat kita bangga kaya konon suatu hari nanti kita akan mati juga berbanding dengan orang yang tidak kaya akan menerima balasan daripada allah swt iaitu syurga.Jika seseorang itu tidak sombong dan bongkak akan di balas oleh allah swt iaitu tokwan saya.



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin