Rabu, 26 November 2014

PADAN MUKA RAKYAT MALAYSIA TERIMA MUSIBAH.

Saya seorang cucu kepada allah swt bersyukur kepada tokwan saya iaitu allah swt telah menurunkan bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini.Walaupun saya seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil saya bersyukur kepada allah swt kerana memberi bala musibah di negara malaysia celaka dan haram jadah ini biarlah rasa dan bagaimana rakyat negara lain menerima musibah begitulah kita semua dapat merasai bala yang di turunkan oleh tokwan saya iaitu allah swt.Kita lihatlah baru-baru ini di semanjung malaysia banjir perlis,kedah,melaka,johor,kelantan,pahang,terengganu dan lain-lain negeri lagi yang di terima musibah.Bagi pandangan seorang cucu kepada allah swt padan muka rakyat malaysia di terima bala musibah tidak kiralah sama ada islam atau bukan islam semua dapat merasai bala musibah.Ingatlah kuasa allah swt yang maha esa dan maha adil dia boleh melakukan apa sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin