Selasa, 25 November 2014

NAJIS BAU WANGI SEPERTI BUNGA ROS.

Walaupun saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang maha esa dan maha adil bersyukurlah kepada allah swt kerana memberi najis saya bau wangi sepertimana rasul dan nabi berbanding dengan manusia yang lain tidak sama seperti najis perdana menteri,sultan,agung dan manusia-manusia yang lain di muka bumi ini walaupun ustaz tidak sama dengan najis saya bau wangi seperti rasul dan nabi.Cuma apa yang saya ceritakan kepada anda adalah benar bukan rekaan semata-mata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin