Selasa, 25 November 2014

MANUSIA TIDAK SAYANGKAN KEPADA ANAKNYA.

Saya sebagai seorang cucu kepada allah swt yang di turunkan di bumi ini sangat bersyukur kepada allah kerana memberi sifat manusia begitu baikdan sempurna.Kita lihatlah baru-baru ini di gemparkan kisah seorang ibu yang meninggalkan anak perseorangan di dalam bilik flat di nilai negeri sembilan dan manusia yang tidak bertamadun di akhir zaman,sebagai seorang ibu perlu memberi kasih sayang kepada anak-anak yang di kurniakan oleh tokwan saya iaitu allah swt.Sebagai manusia yang di ciptakan oleh allah swt di muka bumi ini kita patut bersyukur kepada allah kerana memberi akal sempurna kepada kita semua termasuk semua makhluk di muka bumi ini,Kita sebagai manusia lihatlah haiwan pun tahu kasih sayang kepada anak-anaknya bahkan manusia tidak tahu kasih sayang kepada anak-anaknya.Walaupun saya di turunkan dari langit ke bumi ini saya memantau setiap pergerakan manusia di muka bumi ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin