Sabtu, 6 Oktober 2012

KEDATANGAN BALA DAN MUSIBAH DI MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia bersyukur sekiranya dunia ini kiamat biar habis di muka bumi ini.Saya juga berdoa kepada tuhan supaya malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Bagi saya sekiranya malaysia di terima musibah surang-kurangnya rakyat malaysia ada insaf dan bertaubat seperti negara indonesia di Acheh.Saya selalu sembahyang kepada tuhan supaya negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain biarlah kuala lumpur dan putrajaya di tenggelami banjir dan angin taufan.Barulah tahu dan rasanya bagaimana rakyat negara lain boleh di terima musibah.Bagi pandangan saya barulah rakyat malaysia insaf dan bertaubat kepada tuhan yang maha esa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin