Selasa, 30 Oktober 2012

PADAM MUKA NEGARA AMERIKA SYARIKAT YANG DI LANDA RIBUT TAUFAN SANDY.

Saya sebagai rakyat malaysia bersyukur kepada tuhan kerana dengan limpahnya memberi musibah ke atas negara amerika laknat.saya sebagai hamba bersyukur kepada tuhan yang maha esa kerana makbul doa dari hambanya.Saya suka sekiranya malaysia di terima musibah seperti negara amerika taufan sandy yang melanda di amerika syarikat.Biarlah negara malaysia seperti negara amerika di terima musibah dan bala.Bagi saya sekiranya malaysia di terima musibah sekurang-kurangnya umat islam sedar dan bertaubat kepada allah swt.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan semua umat islam tidak mengikut perintah tuhan serta menipu,menyalah guna kuasa,rasuah,pembuangan bayi dan lain-lain lagi.Sekiranya malaysia di terima musibah sekurang-kurangnya umat islam berasa sedar dan taubat kepada Allah SWT.Ingatlah orang yang gila kuasa dan pangkat akan menerima pembalasan di akhirat kelak.Jangan ingat diri kita akan lepas daripada seksaan kubur.Bagi saya kerajaan malaysia adalah zalim kepada rakyat serta tidak memberi peluang kepada rakyat malaysia bersuara, tidak memberi peluang rakyat menggunakan parabola seperti negara-negara lain,Lesen E Lori dan Bas di asingkan tidak seperti dulu jikalau lesen E lori dan bas boleh di bawa sekali itulah sifat-sifat kerajaan malaysia yang begitu zalim kepada rakyat jangan ingat kuasa menteri sahaja,rakyat juga ada kuasa serta memilih pemimpin dan membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia.Bagi saya kerajaan malaysia adalah tidak memikir masa depan rakyat seperti lesen memandu tidak menggunakan seperti kad pengenalan,lampu motor sentiasa di buka hanya bazir sahaja yang kaya adalah bangsa cina,Pada pendapat saya kerajaan malaysia termasuklah menteri-menteri yang gatal menggubah segala undang-undang seperti mana yang di termaktub dalam akta perlembagaan malaysia seperti contoh lesen E dulu lori dengan bas boleh bawa sekali sekarang sudah di asingkan,Bagi sesiapa yang mengambil khursus lesen E hanya boleh ambil satu sahaja samalah juga dengan jentera berat sudah di asingkan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah celaka besar tidak memikir masa depan rakyat malaysia,Sepatutnya kerajaan malaysia mengubal undang-undang dan membuat sistem yang lama seperti yang asal semula lori dan bas boleh di bawa sekali.Ingatlah rakyat ada hak untuk bersuara jangan ingat kuasa menteri sahaja.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakan semua barang-barang di naikkan,harga astro pun sama juga di naikan.Pada pendapat saya sepatutnya kerajaan mahu memansuhkan bayaran astro setiap bulan beri secara percuma kepada rakyat malaysia.Cuba lihat di negara Thailand kerajaan Thailand memberi percuma siaran kepada rakyatnya tidak memerlu bayaran setiap bulan.Bagi saya kerajaan malaysia adalah gila kuasa dan pangkat tidak memikir masa depan rakyat satu malaysia.Hanya penting diri-sendiri sahaja.Sebab itulah saya berdoa kepada tuhan semoga negara malaysia di terima musibah atau bala di Kuala Lumpur dan PutraJaya.Cuba kita lihat di negara amerika dengan bangganya membunuh penduduk islam di negara arab dengan kuasanya apabila datang taufan sandy barulah tahu bagaimana kekuasaan allah swt dengan sekelip mata habis segala harta benda dan tercedera.Saya lebih suka sekiranya malaysia di terima musibah seperti negara amerika saya bersyukur kepada tuhan yang maha esa sekiranya malaysia di terima musibah biarlah rumah menteri,istana sultan,pejabat putrajaya biarlah hancur dan musnah.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat kuku besi serta tidak boleh rakyat malaysia bersuara,lesen E di asingkan,Tidak boleh menggunakan parabola beginikah sikap kerajaan malaysia hanya mementingkan diri sendiri,lampu motor sentiasa di buka pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah cekik kedarah duit rakyat serta menyusahkan rakyat.Bagi saya sistem pemerintahan negara malaysia adalah sifat seperti firaun paksa hambanya berkerja keras,sembah dan lain-lain lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin