Selasa, 16 Oktober 2012

RAJA NORODOM SIHANOUK TELAH MANGKAT

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan di raja thai mengucapkan takziah kepada kerabat di raja kemboja Norodom Sihanuok yang telah meninggalkan dunia.Saya berdoa kepada rakyat Kemboja semoga anda semua rakyat kemboja berdoa kepada raja anda.Saya juga amat menduka cita walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan di raja thai berharap kepada rakyat kemboja dapat berdoa dan bertafakur.Saya berharap kepada rakyat kemboja dapat bersabar kematian Norodom Sihanouk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin