Sabtu, 18 Ogos 2012

MANSUHKAN BAYARAN ASTRO

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya mansuhkan pembayaran astro setiap bulan.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia memberi secara percuma seperti negara thailand.Pada pendapat saya kerajaan thailand memberi peluang kepada rakyatnya menggunakan siaran dengan secara percuma tanpa sebarang bayaran yang di kenakan.Sepatutnya kerajaan malaysia memberi secara percuma siaran kepada rakyat.Apa yang saya lihat di thailand kebanyakan syarikat tv DTV,PSI,IPM dan lain-lain lagi siaran kebanyakkan semua siaran adalah percuma dan tidak memerlukan bayaran.Bagi saya kerajaan malaysia harus memberi timbang rasa kepada rakyat.Saya cadangkan supaya astro di mansuhkan dan tidak perlu di bayar.Sepatutnya kerajaan malaysia dapat menerima cadangan dari suara rakyat malaysia.Sekiranya astro di mansuhkan bayaran sekurang-kurangnya rakyat dapat kurang bebanan.saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima cadangan saya ini.Semoga anda semua dapat sokongan dari saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin