Isnin, 16 Mei 2011

ANDA SEBAGAI RAKYAT HARUS MENGHORMATI RAJA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai ingin memberi panduan kepada anda satu malaysia harus menghormati raja.Bagi saya kita sebagai rakyat harus menghormati raja.Di sebabkan raja adalah salah satu sistem beraja.Walaupun adaik beradik raja thai saya tetap mentaati setia kepada maharaja saya.saya juga boleh menyanyi lagu kebangsaan thai dan juga lagu maharaja thai walaupun saya rakyat thai malaysia.Kita sepatut menghormati raja.Dia adalah ketua agama rasmi.Daulat Tuanku Somprak chairak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin