Isnin, 16 Mei 2011

PEMANDU PERLU JAGA SIKAP PERANGAI JALAN RAYA.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi satu peringatan kepada pemandu-pemandu jalan raya perlu berubah sikap yang mementing diri sendiri apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan pemandu yang bersikap kurang ajar dan biadap tidak sopan di jalanraya.Di sebab itulah berlakunya kemalangan jalan raya kerana kecuaian kita,terutamanya muda mudi bawa seperti ribut dan syaitan.Bagi pandangan saya pemandu perlu insaf dan ingatlah orang yang tidak berdosa mati di tangan anda.Saya bukan hendak tuduh sesiapa pun sebagai peringatan kepada anda satu malaysia biarlah bawa lambat asalkan selamat sampai ke destinasi tempat di tujui.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin