Rabu, 18 Mei 2011

MANSUHKAN UJIAN BERTULIS UNTUK GDL DAN PSV.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya memansuhkan ujian bertulis GDL dan PSV.Saya juga syorkan kepada kerajaan malaysia supaya dapat memansuhkan ujian bertulis.Bagi saya tidak perlu ujian bertulis bagi sesiapa yang lulus dalam ujian JPJ mendaki bukit,tempat letak lori dan laluan boleh dapat casperis.Ini tidak bila lulus nama E tapi kena ambil ujian bertulis saya tidak setuju apa yang kerajaan malaysia buat.Bagi pandangan saya apa yang telah dibuat oleh orang-orang dulu termaktub dalam perlembagaan ini tidak menteri mana yang gatal tukar semua seperti contoh bahasa jawi sejak kesultanan melayu masih guna bahasa jawi tapi sekarang baru hendak guna jawi tapi dah terlambat bila berak barulah hendak korek lubang.Bagi pandangan saya sekiranya kerajaan memansuhkan ujian bertulis tidak perlu digunakan di malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin