Khamis, 26 Mei 2011

PEMIMPIN YANG DI KTATOR.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi satu penerangan kepada kerajaan malaysia seperti mana yang di termaktub dalam isi al quran telah di sebut seperti mana sesungguhnya di kalangan kamu nanti akan tertanam kemahuan besar darjat kedudukan (politik)dalam kerajaan.Sesungguhnya yang demikian itu akan menjadi kamu menyesal dan pada hari kiamat.sebagai contoh kerajaan malaysia tidak boleh rakyat bersuara dan tunjuk perasaan.Jadilah ia pemimpin di ktator dalam menjalankan pemerintahan.Setelah ia menjadi pemimpin yang ada hanya'Aku" kebenaran adalah apa yang aku katakan,pendapat,dari rakyatnya tidak di hirau atau tidak mengambil peduli.Bagi pandangan saya dalam al-quran telah di sebut pemimpin yang menipu rakyat dan tidak boleh bersuara serta membuat aniaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin