Selasa, 31 Mei 2011

JPJ HARUS BERTIMBANG RASA UNTUK MEMBERI PELUANG KEPADA RAKYAT MALAYSIA UNTUK LULUS DALAM UJIAN.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi pandangan saya kepada JPJ supaya ada sifat bertimbang rasa untuk memberi lulus dalam ujian bertulis.Sepatutnya pihak JPJ harus mengambil hati rakyat jangan memberi satu hampa kerana mereka pun manusia biasa tidak boleh dapat menerima dalam sesuatu pelajaran.Janganlah anggap sekiranya gagal bagi gagal lagi.Bagi pandangan saya JPJ harus memberi kelonggaran untuk lulus dalam ujian bertulis tidak kiralah sama ada kereta,motorsikal,lori,bas dan lain-lain lagi.JPJ harus bertimbang rasa kepada masyarakat.Bagi saya JPJ adalah sifat hati yang kering dan tidak memberi kemanusiaan seperti contoh saya ambil 2 kali tapi gagal apa semua jawapan yang saya berikan pada soalan objektif semua jawapan yang betul dan tepat.Bagi pandangan saya JPJ tidak ada sifat yang boleh bertolak ansur makan duit orang dan terima rasuah.Sepatutnya pihak JPJ harus memberi peluang kepada calon ambil percubaan sekali lagi.Ini tidak sekiranya gagal kena bayar duit lagi sebanyak RM 30.00 untuk ambil ujian bertulis bagi GDL.Bagi pandangan saya undang-undang malaysia adalah gila.Tamak duit rakyat,kehadarah duit rakyat cukup tak guna kerajaan malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin