Rabu, 18 Mei 2011

PIHAK BERKUASA BENARKAN RAKYAT MALAYSIA MENGGUNAKAN SENJATA API.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai memberi cadangan saya kepada pihak berkuasa terutamanya polis di raja malaysia membenarkan rakyat satu malaysia menggunakan senjata api di malaysia.Bagi saya sekiranya pihak berkuasa membenarkan rakyat menggunakan senjata api kerana di negara kita banyak berlakunya jenayah tidak kira di mana jua jenayah berada di mana-mana sahaja.Bagi pandangan saya VIP menteri ada senjata kenapa rakyat tidak di benarkan malah menteri serta VIP ada senjata api dan di beri lesen secara yang sah.Bagi pandangan saya tidak patut pihak berkuasa membuat undang-undang seperti ini kerana rakyat juga ingin ada senjata api untuk menjaga keselamatan masing-masing.Saya berharap agar kerajaan malaysia dapat menerima dari suara hati rakyat kepada kerajaan.Kerajaan harus membenarkan rakyat menggunakan senjata api di negara malaysia dengan di beri lesen secara yang sah kepada rakyat satu malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin