Selasa, 2 Februari 2010

ADAKAN TAMAN PERUMAHAAN DI BUKIT KAYU HITAM,KEDAH.

Saya sebagai penduduk negeri kedah bercadangkan supaya syarikat pemaju perumahaan adakan perumahaan,kedai runcit,mini market,bank,sekolah dan lain-lain lagi.Saya juga berharap kepada kerajaan negeri kedah dapat melaksanakan pembinaan perumahaan di bukit kayu hitam,di sebabkan saya selalu berulang alik dari bukit tinggi ke bukit kayu hitam,Sekiranya ada perumahaan,kedai,bank dan lain-lain saya juga berasa gembira tidak perlu berulang,Saya berharap supaya cadangan saya dapat di terima oleh semua pihak tidak kira sama ada kerajaan negeri atau syarikat pemaju perumahaan sebelum menjelang 2020.Adakan kemudahan di Bukit Kayu Hitam seperti Kedai,Supermarket,kedai perbaiki motorsikal,kereta,sekolah,stesen bas bukit kayu hitam seperti di shabab perdana alor setar stesen bas yang terbesar.saya berharap kepada semua pihak tidak kira sama ada kerajaan atau syarikat pemaju dapat menjalankan projek dengan secepat yang mungkin,justeru itu saya harap kepada pemaju perumahaan dapat menjalankan projek dengan baik dan lancar sebelum menjelang 2020.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin