Isnin, 1 Februari 2010

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG MELAYARI BLOG CINRAI.

ASSALAMUALAIKUM,SALAM SEJAHTERA DAN SALAM SATU MALAYSIA.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang melayari blog cinrai saya ini,di samping itu saya juga mohon ampun dan maaf sekiranya ada kesulitan di dalam blog ini saya mohon ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa di dalam blog ini.Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua negeri termasuk Perlis,Selangor,Perak,Kedah,Sabah,Sarawak,Johor,Pahang,Terengganu,Kelantan,Melaka,Negeri Sembilan,Pulau Pinang dan lain-lain negeri.Saya berharap kepada anda semua yang melayari blog cinrai saya ini dapat memberi pandangan anda kepada saya.Sekian Terima Kasih,Harap Maklum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin