Ahad, 7 Februari 2010

ANWAR IBRAHIM HARUS MEMBERI SATU TAULADAN YANG BAIK KEPADA MASYARAKAT SATU MALAYSIA.

Saya sebagai rakyat malaysia mengutuk ke atas anwar ibrahim kerana sebagai seorang pemimpin negara sanggup membuat perkara yang terkutuk meliwat saiful,sebagai menteri harus menunjukkan sikap tauladan yang baik kepada masyarakat satu malaysia ini tidak membuat perkara terkutuk sebagai umat islam harus memeliahara agama kesucian islam,sebagai contoh anwar ibrahim bekas anggota (ABIM),Angkatan Belia Islam Malaysia,ianya seharus lebih mengetahui segala-segala agama islam sama ada dosa atau tidak.Bagi saya sebagai seorang tokoh negara harus menjaga maruah demi negara serta keluarganya.Kita sebagai umat rasul tidak boleh membuat kelakuan yang kurang sopan melalui hubungan jenis lelaki sama lelaki kerana nabi telah bersabda seekiranya umat aku membuat intim antara lelaki sama lelaki adalah berdosa besar dan tidak mengaku umatnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin