Isnin, 1 Februari 2010

SEPATUTNYA ORANG YANG DI DERA OLEH MAJIKAN HARUS DI AMBIL TINDAKAN SEWAJARNYA.

Saya sebagai rakyat ingin menyuarakan supaya di ambil tindakan sewajarnya ke atas majikan yang mendera orang gaji atau pembantu rumah,bagi saya tidak sepatutnya pihak mahkamah melepaskan hukuman yang ringan sepatutnya memberi hukuman yang lebih berat terhadapnya kerana dengan niat mendera pembantu rumah terutamanya masyarakat cina yang tidak berprihatin dan tidak memberi berperikemanusiaan,seharus memberi hukuman yang setimpal ke atasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin