Selasa, 2 Februari 2010

MANA-MANA AGAMA PUN MEMBERI KEBAIKAN KEPADA PENGANUT ATAU UMATNYA MASING-MASING.

Saya sebagai umat islam ingin memberi satu ucapan di dalam blog ini berkenaan agama tidak kira sama ada agama buddha,hindu,taosme,kristian dan lain-lain agama.Semua agama percaya tuhan mana agama tidak mempercayai tuhan kecualilah sains tidak mempercayai tuhan.Saya nasihatkan kepada masyarakat satu malaysia supaya agama tidak boleh menghina,memperlekehkan,mempermainkan kerana agama ini sangat sensitif,Sebagai contoh agama islam memberi kebaikan kepada semua umatnya tetapi umat islam tidak mengikuti apa yang di suruh oleh ajaran Allah dan Rasul.Bagi pandangan saya semua agama memberi kebaikan kepada umat dan penganutnya, mana ugamapun tidak memberi kejahatan kepada umatnya atau penganut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin