Sabtu, 13 Februari 2010

PENGUTIP WANG HARAM ATAUPUN AH LONG.

Saya sebagai rakyat ingin memperbincangkan mengenai masalah isu ah long yang semakin menjadi-jadi di Malaysia,sepatutnya pihak berkuasa mahu mengambil tindakan yang lebih ketat lagi untuk mengelakkan perkara tidak berulang lagi.Bagi saya pihak polis harus memberi tindakan yang wajar kepada ah long supaya perkara ini tidak dapat berulang lagi di masa akan datang.Sekarang ah long semakin kurang ajar tidak mempeduli harta awam dan juga nyawa,sanggup memukul,memeras ugut dan lain-lain.Pihak Polis harus memainkan peranan yang sangat penting untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku ke atas mangsa ah long.Nasib baik saya tidak menjadi seorang jeneral tentera sekiranya saya di lantik oleh Yang Di Pertuan Agung saya akan gulingkan kerajaan malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin