Khamis, 22 November 2012

KERAJAAN MALAYSIA GILA KUASA DAN PANGKAT

Saya sebagai rakyat malaysia yang berkerturunan thai berdoa semoga pilihanraya yang akan datang ke-13 kalah.Di sebabkan apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan kerajaan malaysia semakin zalim kepada rakyat malaysia dengan adanya saman,lesen E di asingkan dan lain-lain lagi.Saya berdoa pilihanraya yang akan datang biarlah kalah.Pada pendapat saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim dan gila kuasa seperti negara israel sanggup membunuh rakyat palestine samalah malaysia seperti yahudi sanggup menindas rakyat serta cekik kedarah duit rakyat dengan adanya saman,astro dan lain-lain lagi.Bagi saya kerajaan malaysia memang tidak mempunyai kesedaran kepada rakyat malaysia sama ada miskin atau kaya,Sebagai contoh Astro setiap bulan di bayar tapi siaran di ulang apa ke jadahnya tapi rancangannya kurang memuaskan,kerajaan katakan parabola unsur negatif dengan adanya gambar lucah tapi di internet penuh dengan gambar lucah,VCD boleh di beli melalui kaki lima atau di kedai.Bagi saya kerajaan malaysia adalah gila kuasadan pangkat sanggup melakukan apa sahaja demi wang.Kerajaan malaysia tidak memikir masa depan rakyat malaysia lihatlah cuepacs sepatutnya perkerjaan di beri pencen usia 55 tahun dalam pesaraan.ini tidak di beri tempoh lanjut selama 60 tahun barulah pencen.Kerajaan malaysia adalah celaka dan musibat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin