Ahad, 18 November 2012

YAHUDI CELAKA DAN HARAM JADDAH BUNUH ORANG YANG TIDAK BERDOSA DI NEGARA PALESTINE

Saya sebagai rakyat malaysia berasa simpati ke atas nasib rakyat palestine yang di tindas oleh rejim celaka musibat yahudi membunuh orang yang tidak berdosa.Saya bercadangkan kepada semua negara-negara islam sepatutnya negara-negara islam mahu bersatu untuk menghantar bala tentera islam menentang kekejaman yahudi celaka.Bagi saya sebagai umat islam patut di satukan menghancurkan negara yahudi seperti mana negara iran untuk menghancurkan negara yahudi.Saya berasa kasihan dan simpati kepada umat islam di palestine.Sepatutnya negara-negara islam di satukan seperti PBB tubuhkan satu kumpulan PBI pertubuhan Bangsa Islam menentang yahudi laknattullah.Bagi saya sepatutnya negara islam menghantar bala tentera untuk melawan yahudi celaka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin