Khamis, 1 November 2012

TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA YANG MELAYARI BLOG CINRAI DAN MYROSCHAI

Saya sebagai rakyat malaysia mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang melayari blog saya ini.Di samping itu saya harap kepada anda semua supaya blog cinrai di sebarkan kepada semua rakan-rakan anda.Semoga blog saya dapat di baca oleh semua lapisan masyarakat satu malaysia dapat membaca blog saya ini.Disamping itu saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang melayari blog saya cinrai dan myroschai semoga anda semua sihat dan usia yang panjang.Terima kasih banyak-banyak kepada anda semua kerana sudi membaca blog saya ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin