Isnin, 19 November 2012

MALAYSIAL DI TERIMA MUSIBAH DARI ALLAH SWT

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa kepada tuhan supaya negara malaysial di terima musibah seperti negara-negara lain.Saya juga berdoa semoga kuala lumpur dan putrajaya di limpahi dengan banjir dan taufan seperti di negara amerika syarikat.Saya juga tunggu kedatangan kiamat apabila kiamat barulah setiap manusia yang hidup di muka bumi barulah insaf dan taubat.Pada pendapat saya sepatutnya nik aziz mahu minta doa bala di malaysia ini tidak berkaitan dengan parti politik sahaja.Sepatutnya Nik Aziz sebagai musyidul am pas mahu minta musibah di negara malaysia.Saya berdoa semoga allah swt makbulkan doa dari hambanya.Apa yang saya lihat sekarang kebanyakkan semua umat-umat islam tidak sedarkan diri dan lupa kepada Allah SWT.Saya berdoa semoga negara malaysia di terima musibah seperti negara-negara lain.Bagi saya kerajaan malaysia adalah sifat yang zalim serta tidak memberi peluang kepada rakyat satu malaysia menggunakan parabola seperti negara-negara lain.Pada hal rakyat malaysia mengundi serta membayar hasil cukai kepada kerajaan malaysia,Walau bagaimana pun kerajaan malaysia tidak berhati perut serta cekik kedarah duit rakyat malaysia.Cuba lihat era tahun 1950 an lesen E lori dengan bas boleh bawa sekali tapi sekarang tidak boleh adakah kerajaan atau menteri yang gila kuasa dan pangkat serta tidak memikir masa depan rakyat malaysia hanya jabatan perdana menteri cekik kedarah duit rakyat.Saya lebih suka sekiranya BN dan UMNO kalah dalam pilihanraya yang akan datang.Saya berdoa kepada Pas,Pkr dapat tawan pejabat putrajaya seperti tempat maha firaun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin