Rabu, 7 November 2012

MALAYSIAL DI TERIMA MUSIBAH

Saya sebagai rakyat malaysia berdoa kepada allah swt supaya negara malaysial di terima musibah seperti negara-negara lain.Bagi saya malaysial adalah negara paling celaka,musibat dan maha firaun.Pada pendapat saya sekiranya malaysia di terima musibah barulah tahu dan padam muka.Saya juga bersyukur kepada tuhan di amerika syarikat yang di landa taufan sandy yang meragut nyawa seramai 160 orang yang mampus samalah juga negara malaysial sekiranya tuhan di beri musibah kepada negara laknatullah.Saya akan berdoa kepada tuhan semoga negara malaysial di terima musibah dan malapetaka yang paling dahsyat seperti di negara amerika,kebanyakkan umat islam menerima rasuah,menyalah gunakan kuasa.menipu rakyat dan lain-lain lagi.Saya lebih suka sekiranya tuhan turunkan bala di Kuala Lumpur dan Putrajaya biarlah semua harta benda rosak dan ekonomi yang teruk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin