Rabu, 21 November 2012

PEJABAT KEDUTAAN ISRAEL PERLU DI BOM.

Saya sebagai rakyat malaysia memberi cadangan saya kepada semua umat-umat islam bersatulah kita menentang yahudi celaka dan laknattulah.Bagi saya sekiranya umat islam di satukan insyallah negara palestine tidak jatuh di tangan yahudi laknatullah.Sepatutnya umat islam di satukan dengan negara-negara islam.Pada pendapat saya sepatutnya umat islam mahu di bom bangunan pejabat kedutaan isreal yang berada di seluruh dunia.Bagi saya yahudi adalah sifat yang tidak memberi kemanusiaan terhadap rakyat palestine.Sebab itulah sejak zaman Hitler Jerman pihak nazi membunuh penduduk yahudi di negara jerman.Bagi saya sifat yahudi tidak boleh di beri muka kerana hati yang tidak baik terhadap orang-orang islam.Pada pendapat saya sebagai umat islam patut di bom bangunan kedutaan israel di serata dunia.Bagi saya sesiapa yang ingin mati syahid memperjuangkan agama islam perlu pergi ke tempat yahudi.Saya menyeru kepada umat islam bersatulah kita membantu rakyat palestine.Marilah kita bersedekah kepada ahli-ahli keluarga yang terkorban,Al-Fatihah.Marilah kita bersatu dan menegakan syiah islam.Allahuakhbar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin