Khamis, 16 Mei 2013

BANGSA CINA PERLU DI HANTAR BALIK KE NEGARA CHINA KOMUNIS OLEH KERAJAAN MALAYSIA

Saya sebagai rakyat malaysia berketurunan thai memberi cadangan saya kepada kerajaan malaysia supaya bangsa cina yang tidak menghormati negara perlu di hantar balik ke negara cina.Kita lihat sahaja adakah kerajaan cina terima rakyat cina malaysia.Pada pandangan saya apa yang kita lihat sekarang kebanyakan bangsa cina yang tidak tahu kenang budi kepada kerajaan malaysia,sepatutnya kerajaan malaysia menyediakan 10 buah kapal untuk di hantar pulang ke negara cina komunis kerana bangsa cina bangga diri mereka adalah rakyat cina.Apa yang kita lihat sekarang kebanyakan remaja cina tidak menghormati kepada negara serta memterbalikan bendera malaysia di taiwan.Saya syorkan kepada kerajaan malaysia supaya bangsa cina jangan di beri muka.Kita perlu ingat baru-baru ini pilihanraya umum yang ke 13 banyak kerusi yang kalah di sebabkan bangsa cina undi parti DAP.Bagi saya parti DAP yang di katakan rasis seperti mana di sebut bekas mantan tun dr mahathir sepatutnya di mansuhkan dan tidak boleh di gunakan di negara malaysia kerana parti DAP adalah membawa perkauman.Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai malaysia berharap agar kerajaan malaysia dapat membatalkan parti dap di malaysia.Saya berterus terang bangsa cina memang tak guna cukup celaka besar serta tidak menghormati adat resam kebudayaan dan agama,bangsa cina hanya pandai janji sahaja tapi di sebalik itu mereka undi bangsa mereka iaitu cina.Bagi saya sepatutnya kerajaan malaysia jangan di beri layanan kepada bangsa cina yang tidak tahu mengenang budi kepada kerajaan malaysia selama ini.Saya menyerukan kepada Y.A.B Dato Sri Najib Bin Tun Abd Razak supaya masyarakat cina perlu di hantar balik ke negara cina komunis.Pada pendapat saya mana-mana cina dalam dunia memang mereka cukup kurang ajar serta tidak menghormati adat resam,kebudayaan,agama dalam sesebuah negara yang di diami oleh bangsa cina,Lihatlah contoh seperti negara thailand Thaksin semasa beliau menjadi perdana menteri thailand menghormati raja bila di guling oleh raja thailand tidak menghormati raja sanggup hendak gulingkan raja thailand samalah cina malaysia bila menang dalam sesuatu parti mereka sanggup nak bubarkan parlimen dengan menghapuskan sistem pemerintahan beraja,kuota bumi putera di mansuhkan,negara malaysia menjadi sebuah negara republik dan lain-lain lagi.Parti DAP ini mahu di haramkan oleh kerajaan malaysia jangan di gunakan pakai di malaysia.



NARONGCHAI ANUPONG SARARAK 
KEDAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin