Jumaat, 15 April 2011

ASTRO MALAYSIA DI BERI DISKAUN KEPADA PELANGGAN ASTRO.

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai malaysia memberi cadangan saya kepada pihak astro untuk mengurangkan harga yang berpatutan kepada pelanggan astro di seluruh malaysia.Saya juga adalah pelanggan astro memberi cadangan saya kepada syarikat pra bayar astro dapat memberi kurang harga kepada pelanggan satu malaysia.Justeru itu saya minta penyiaraan astro gambar tidak perlu di ulang pada setiap hari atau setiap bulan.Saya minta pihak astro dapat memberi kerjasama kepada pelanggan dapat menerima satu cadangan yang baik kepada masyarakat satu malaysia.Saya sebagai pelanggan astro berharap agar pihak astro dapat menurunkan harga yang berpatutan kepada rakyat satu malaysia untuk menikmati siaran astro secara harga yang berpatutan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin