Khamis, 14 April 2011

BENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA ANTARABANGSA DI MALAYSIA.

Benarkan Rakyat Satu Malaysia Menggunakan Parabola Antarabangsa Di" - adakan siaran khas tv dan radio siam di malaysia seperti masyarakat cina dan india mempunyai siaran tv radio tersendiri benarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia dan komunikasi benarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola catatan terbaru catatanBENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA ANTARABANGSA DI NEGARA MALAYSIA Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utamabenarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysia penerangan dan komunikasi benarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabolabenarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara malaysiabenarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola antarabangsa di negara dan komunikasi di benarkan rakyat satu malaysia menggunakan parabola menunjukkan yang terbaruBENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA ANTARABANGSA DI NEGARA MALAYSIA Menunjukkan yang terbaru 11 daripada 21 catatan dariBENARKAN RAKYAT SATU MALAYSIA MENGGUNAKAN PARABOLA ANTARABANGSA DI NEGARA MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin